Intrebari frecvente

Ce se intampla daca nu sunt acasa in ziua livrarii?

Daca ai posibilitatea, te rugam sa ne anunti in ziua in care ar trebui sa aiba loc livrarea in intervalul 8-12 ca nu vei putea prelua comanda si o vom putea stabili pentru o data ulterioara. In cazul in care nu suntem informati cu privire la imposibilitatea de a prelua comanda, noi vom reincerca sa livram pachetul in urmatoarea zi (livrarile au loc de luni pana sambata inclusiv).

Exista alergeni in ingredientele din reteta?

Exista posibilitatea ca unele retete sa contina alergeni. Daca vrei sa afli informatii cu privire la anumite retete pe care doresti sa le comanzi ia legatura cu noi prin pagina noastra de Facebook sau contacteaza-ne telefonic. Iti garantam ca vei primi raspunsul cautat in decursul a cateva minute.

Cum va asigurati ca nu va fi afectata calitatea ingredientelor pe parcursul livrarii?

Ingredientele pe care noi ti le livram sunt furnizate in aceeasi zi in care are loc livrarea. Acesta este motivul pentru care nu procesam comenzile mai repede de 24 de ore. De asemenea, ele sunt pastrate in recipiente izolate termic pentru a asigura protectie maxima ingredientelor pana la momentul in care ele ajung pe pragul usii tale.

Ce modalitati de plata pot folosi?

In prezent platile pentru comenzi pot fi facute numai online, cu cardul. Folosim o platforma securizata pentru a procesa platile pentru a asigura protectia tuturor clientilor nostri.

Care sunt zilele in care sunt facute livrarile?

Livrarile sunt facute zilnic, de luni pana sambata.

Pot sa aleg intervalul orar in care va fi livrata comanda?

Inainte de a finaliza comanda vei avea optiunea de a alege unul din cele doua intervale orare in care poate fi efectuata livrarea: 09-12 sau 18-20.

Exista zone ale orasului in care nu faceti livrari?

Comenzile pot fi livrate pentru orice zona din orasul Cluj-Napoca.

Care este definitia voastra pentru o reteta vegetariana?

Retete vegetariene de pe platforma noastra includ produse lactate, miere si oua.